Dzięki odpowiedniej reklamie towar sprzedaje się w większych ilościach. Jego jakość jest oczywiście priorytetowa, ale nie ma się co oszukiwać-jeśli produkt nie zostanie wypromowany, marne szanse na to, aby zbić na nim fortunę. Podobna zasada tyczy się rynku usług, nawet tych z kategorii medycznych. Jasne jest, że promowanie przychodni medycznej, które oprzemy na odpowiednich zabiegach reklamowych, będzie efektywniejsze! Gadżety lekarskie reklamowe, sprzęt z logiem firmy czy odpowiednia reklama w Internecie, to absolutna podstawa, gdy startujemy z nowym projektem.

Już od jakiegoś czasu uznaje się jednak, że klasyczne rozwiązania reklamowe nie są tak efektowne, jak pozostałe. Oczywiście wzmianka o naszej firmie umieszczona w gazecie czy w Internecie może trafić do świadomości odbiorców, jednak na dłuższą metę nie będzie wystarczająca. Alternatywne reklamowanie, oparte na gadżetach reklamowych można z kolei zastosować zarówno wewnątrz firmy, jak i z myślą o potencjalnych klientach. W branży medycznej ma to szczególne znaczenie. Lekarz, który otacza się firmowymi gadżetami, nierzadko związanymi z jego profesją jest postrzegany, jako bardziej zaangażowany i profesjonalny. On sam czuje się natomiast doceniony i silniej utożsamia się z kliniką, w której leczy.

Gadżety reklamowe lekarskie - uniwersalne pomysły

W zależności od branży należy dobrać innego rodzaju reklamowe gadżety, to jasne. Pewne pomysły są jednak dość uniwersalne i dobrze sprawdzają się w praktycznie każdej gałęzi. Po pierwsze więc - notes i kubek.

Elegancki i praktyczny notes, to propozycja idealna dla lekarzy. Jeśli takowy jest jeszcze w skórzanej oprawie, na której widnieje wzmianka o klinice, w której pracuje, tym lepiej. Jako że specjaliści z zakresu medycyny umawiają się z niezliczoną liczbą pacjentów i mają naprawdę dużo spraw na głowie, miejsce do zapisywania kolejnych dat, wydarzeń i konferencji jest niezwykle przydatne.

Podobnie zresztą jak podkładka na biurko. To, jak wygląda miejsce pracy lekarza, wpływa bowiem nie tylko na komfort jego pracy, ale i postrzeganie pacjenta. Na specjalnej podkładce zmieszczą się zarówno pliki do recept, jak i laptop oraz inne sprzęty medyczne. Zmieści się również kubek na kawę czy herbatę, który też bardzo często stanowi gadżet reklamowy.

Elegancki notatnik czy kubek na kawę to gadżety, które są najbardziej popularne. Praktyczne, uniwersalne, ale i bardzo przewidywalne… Co w takim razie podarować lekarzom, tak by prezent był bardziej skoncentrowany na ich pracy i jednocześnie budował w nich poczucie przynależności do danej kliniki? Gadżety reklamowe medyczne, które kojarzą się wyłącznie z takim, a nie innym zawodem, to między innymi termometr lub mała walizeczka z próbkami suplementów.

gadżety lekarskie

Ologowane gadżety lekarskie- najlepsze pomysły

Ologowane gadżety lekarzy, które wśród lekarzy cieszą się niezwykłą popularnością, to na przykład elektryczne termometry. Takowe najlepiej sprawdzają się bowiem w przypadku najmłodszych pacjentów. Niecierpliwie, często zdenerwowane dzieci nie chcą poddawać się badaniom i czynnościom kontrolnym. Szybkie zmierzenie im temperatury znacznie ułatwia przebieg wizyty.

Darmowe próbki polecanych suplementów, materiałów edukacyjnych czy promocyjnych umieszczone w eleganckiej walizce, to kolejny świetny pomysł na medyczny gadżet reklamowy. Nie zaszkodzi, by w takim przypadku próbki również były ologowane. Przecież stosowne prezenty możemy podarować również pacjentom. Tak, by mieli oni dobre skojarzenia z kliniką i przy codziennym użytkowaniu reklamowali nasze usługi wśród kolejnych osób.

Ologowane gadżety z branży medycznej w prezencie od zewnętrznych firm

Jeśli nasza firma zajmuje się jednak inną działalnością, ale w jakiś sposób powiązaną z pracą medyków, wyżej wymienione gadżety również zdadzą egzamin. Co do zasady, takowe prezenty wręczane są bowiem zarówno pracownikom, jak i potencjalnym klientom. I działa to również w drugą stronę. Jeśli chcemy, aby lekarze dowiedzieli się o profilu naszej marki, suplementach, które produkujemy lub sprzętach medycznych - warto podarować niektórym specjalistom takowe w prezencie. Jeśli zdecydują się i będą na nich pracować, reklama pójdzie w eter.

Pamiętajmy przy tym, by nasze upominki nawiązywały do konkretnej dziedziny i profesji. Jeśli pokusimy się o nieprzydatne w żaden sposób bibeloty, najpewniej wyląduje one w koszu. Nie bez znaczenia pozostaje także jakość produktów. Gadżety reklamowe medyczne muszą być trwałe i w stu procentach przetestowane. W innym wypadku możemy się narazić na problemy lub co najwyżej ośmieszyć. Zwłaszcza jeśli proponujemy witaminy lub drobne przyrządy wykorzystywane przez lekarzy na co dzień!

Podsumowując jednak wszystkie powyższe kwestie-reklama w takiej formie zdaje się jedną z najskuteczniejszych. Jeśli zadbamy o każdy szczegół, możemy być pewni, że nasza marka zyska rozgłos. Choćby w wąskiej grupie zawodowej. A nawet najbardziej krzykliwa promocja w Internecie nie będzie w stanie dać takich efektów. To akurat jest pewne.